
Уважаеми колеги,
На основание чл.7 ал.2 т.5 и чл.10 т.1 от ПРАВИЛНИК за устройството и дейността на Националния център за повишаване квалификацията на педагогическите специалисти :
„Центърът, осигурява мониторинг на качеството на изпълнението на предлаганите квалификационни услуги;“ (чл.7 ал.2 т.5);
„Отдел „Квалификация“ осъществява следните дейности:
1. Организира изготвянето на анализи за необходимостта от конкретни обучения въз основа на проучване на интересите и потребностите, както и на степента на удовлетвореност на обучаваните педагогически кадри;“(чл.10 т.1);
При участие в обучения в НЦПКПС, всеки обучаем попълва анкетна карта.
Електронната карта е изготвена и предоставена за попълване от педагогическите специалисти, с цел подобряване на обратната връзка, както и повишаване качеството на материално-техническата база и учебния процес в НЦПКПС – гр.Банкя.
Моля изберете линк с Вашата тема на обучение!
- „Социален диалог и организационна култура“
- „Развитие на умения на училищните психолози за индивидуален и групов консултативен процес в посока себерефлексия и чувствителност към кризисни ситуации. Професионални стандарти, граници и етични принципи“
- „Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап“
- „Нормативна подготовка за стартиране на учебната година“
- „Стратегическа визия при управление на образователната институция“
- „Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислене на учениците в контекста на компетентностния подход“
- „Компетентностен подход при изграждане на приобщаваща образователна среда в предучилищното образование“
- „Супервизия при наставничеството на новоназначените учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие“
- „Стратегии и техники за формиращо оценяване на учениците в контекста на компетентностния подход“
- „Социален диалог и организационна култура“
- „Развитие на умения на училищните психолози за индивидуален и групов консултативен процес в посока себерефлексия и чувствителност към кризисни ситуации. Професионални стандарти, граници и етични принципи“
- „Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап“
- „Нормативна подготовка за стартиране на учебната година“
- „Стратегическа визия при управление на образователната институция“
- „Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислене на учениците в контекста на компетентностния подход“
- „Компетентностен подход при изграждане на приобщаваща образователна среда в предучилищното образование“
- „Супервизия при наставничеството на новоназначените учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие“
- „Стратегии и техники за формиращо оценяване на учениците в контекста на компетентностния подход“
„Социален диалог и организационна култура“
„Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап“
„Нормативна подготовка за стартиране на учебната година“
„Стратегическа визия при управление на образователната институция“
„Стратегии и техники за формиращо оценяване на учениците в контекста на компетентностния подход“
„Атестацията като процес на оценяване – критерии, индикатори области на атестиране“
„Управление на образователните институции в условията на криза-практически обучения“
„Практически обучения за новоназначени директори“
„Електромобили и енергийна ефективност“
„Проследяване на реализацията на завършилите професионално образование и обучение“
„Наставничество на младите учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие“.
„Въвеждане и прилагане на проектно-базиран метод в STEM“
„Лидерски умения за разрешаване на конфликти. Съвременни модели за комуникация с родители“
„Изграждане на приобщаваща среда в детската градина. Методи и подходи за работа с деца в риск“
„Ролята на директора при прилагането на компетентностния подход в образователната институция“
Стратегическо планиране при управление на образователната институция“
„Атестацията като процес на оценяване – критерии, индикатори, области на атестиране“
„Проектиране и прилагане на проектно-базиран метод в STEM“
„Наставничество на младите учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие“
1. „Създаване на електронно учебно съдържание за педагогически специалисти по професионална подготовка“
2. „Практически обучения на новоназначените директори“
4.„Обучение на учители, преподаващи по предмета гражданско образование“.
6. „Компетентности – как подготвяме децата да създават бъдещето“.
7. „Обучение на учители по информационни технологии, които от учебната 2020/2021 г. ще преподават по учебните програми за профилирана подготовка.“
9. „Практически обучения за директори на образователни институции“.
10.Мотивация. Екипност. Лидерство.
11. „Програма за превенция и интервенция на агресията и насилието в училище“
13. „Профилираната подготовка по информатика в 12. клас“
15. „Профилираната подготовка по информационни технологии в 12. клас“
16. „Компютърно моделиране и информационни технологии 5-7 клас“
17. „Профилирана подготовка по география и икономика в 12 клас“
18. „Профилирана подготовка по математика в 12 клас“
19. „Профилирана подготовка по химия и опазване на околната среда“
20. „Профилирана подготовка по история и цивилизации в 12 клас“
21. „Профилирана подготовка по философия в 12 клас“
22. „Профилирана подготовка по биология и здравно образование“
23. „Профилирана подготовка по български език и литература в 12 клас“
25.„Профилирана подготовка по физика и астрономия в 12 клас“
26. „Профилирана подготовка по предприемачество в 12 клас“
27.„Профилирана подготовка по музика в 12 клас“
28. „Профилирана подготовка по английски език в 12 клас“
29. „Профилирана подготовка по изобразително изкуство в 12 клас“
29. „Създаване на електронно учебно съдържание по математика в прогимназиален етап“
31. „Профилирана подготовка по испански език в 12 клас“
36. „Прилагане на инструмент за идентифициране на маркери на риск при деца и ученици и определяне на възможности за предоставяне на допълнителна подкрепа за личностно развитие на деца и ученици в риск“ – присъствени обучения
38. „Мотивация. Екипност. Лидерство. Контрол на професионалния стрес“
39. „Управление на образователна институция в условията на криза-практически обучения“
40. „Ролята на директора при прилагането на компетентностния подход в образователната институция“
41. „Профилирана подготовка по история и цивилизации в 11 и 12 клас“
42. „Методи и подходи за работа с деца в риск“
44. „Профилирана подготовка по информатика в 11 и 12 клас“
45. „Профилирана подготовка по предприемачество в 11 и 12 клас“
46. „Профилирана подготовка по български език и литература в 11 и 12 клас“
47. „Профилирана подготовка по информационни технологии в 11 и 12 клас“
48. „Профилирана подготовка по химия и опазване на околната среда в 11 и 12 клас“
49. „Профилирана подготовка по математика в 11 и 12 клас“
50. „Профилирана подготовка по биология и здравно образование в 11 и 12 клас“
51. „Профилирана подготовка по география и икономика в 11 и 12 клас“