ОСЪЩЕСТВЕНИ ДЕЙНОСТИ ЯНУАРИ-ДЕКЕМВРИ 2023 ГОДИНА
- Категории НОВИНИ
- Дата 31/12/2023
- Проведени присъствени обучения на 1 487 ръководители на образователни институции по следните теми: „Стратегическо планиране при управление на образователната институция“, “Ролята на директора при прилагането на компетентностния подход в образователната институция”, “Лидерски умения за разрешаване на конфликти. Съвременни модели за комуникация с родители”, “Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислене в учениците. Преход от преподаване на знания към изграждане на ключови компетентности”, “Проследяване на реализацията на завършилите ПОО”, “Практически обучения за новоназаначени директори”, “Управление на образователната институция в условията на криза – практически обучения” и “Атестацията като процес на оценяване – критерии, индикатори области на атестиране”.
- Проведени присъствени и онлайн обучения на 3 986 педагогически специалисти по проект „Подкрепа за приобщаващо образование“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.
- Проведени присъствени обучения на 523 учители от гимназиален и прогимназиален етап на тема: “Повишаване на финансовата и икономическа грамотност на учениците. Съвременни методи и подходи за кариерно ориентиране и консултиране”.
- Проведени присъствени обучения на 474 учители от системата на предучилищното и училищното образование, на тема: “Наставничество на младите учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие”.
- Проведени присъствени обучения на 326 педагогически специалисти, които от учебната 2023/2024 г. преподават по новите учебни програми в прогимназиален етап /5-7 клас/.
- Проведени присъствени обучения на 302 учители от детски градини, на тема: „Изграждане на приобщаваща среда в детската градина. Методи и подходи за работа с деца в риск“.
- Проведени присъствени обучения на 146 учители от училища, на тема: “Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислене в учениците. Преход от преподаване на знания към изграждане на ключови компетентности”.
- Проведени присъствени обучения на 120 учители от системата на училищното образование, на тема: “Въвеждане и прилагане на проектно-базиран метод в STEM”.
- Проведени присъствени обучения на 117 учители от професионални гимназии на тема: “Разработване на тестове и учебни програми по професионална подготовка (изкуствен интелект, роботи, електромобили, класически и нови химични технологии и биотехнологии”.
- Реализирани изнесени обучения на 667 педагогически специалисти в различни градове и сключени споразумения за съвместна работа на НЦПКПС с водещи университети в страната.
- Продължаващо утвърждаване на НЦПКПС като дигитален център за провеждане на онлайн квалификации, посредством интегрирането на функционираща платформа за онлайн обучения на собствен сървър.
- Продължаващо утвърждаване на НЦПКПС като иновативно аналитично звено.