Назад

ОСЪЩЕСТВЕНИ ДЕЙНОСТИ ЯНУАРИ – ДЕКЕМВРИ 2024 ГОДИНА

 

  1. Проведени присъствени обучения на 2 868 педагогически специалисти по следните теми: “Супервизия при наставничеството на новоназначените учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие”, „Стратегии и техники за формиращо оценяване на учениците в контекста на компетентностния подход“, „ Компетентностен подход при изграждане на приобщаваща образователна среда в предучилищното образование“, „Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислена на учениците в контекста на компетентностния подход“ и “Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап”.
  1. Проведени присъствени обучения на 491 новоназначени директори на училища по следните теми: „Стратегическа визия при управление на образователната институция“, “Нормативна подготовка за стартиране на учебната година” и “Социален диалог и организационна култура”.
  1. Проведени присъствени обучения на 538 учители-наставници на тема: “Супервизия при наставничеството на новоназначените учители. Приобщаване, професионално израстване и кариерно развитие”.
  1. Проведени присъствени обучения на 535 учители от системата на предучилищното образование, на тема: “Компетентностен подход при изграждане на приобщаваща образователна среда в предучилищното образование”.
  1. Проведени присъствени обучения на 510 педагогически специалисти от прогимназиален етап, на тема: „Стратегии и техники за формиращо оценяване на учениците в контекста на компетентностния подход“.
  1. Проведени присъствени обучения на 463 учители от гимназиален и прогимназиален етап, на тема: „Съвременни методи и подходи за развитие на логическо, творческо и критично мислене на учениците в контекста на компетентностния подход“.
  1. Проведени присъствени обучения на 424 учители от начален етап, на тема: “Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап”.
  1. Проведени присъствени обучения на 398 психолози и педагогически съветници от системата на училищното образование, на тема: “Развитие на уменията на училищните психолози за индивидуален и групов консултативен процес в посока себерефлексия и чувствителност към кризисни ситуации. Професионални стандарти, граници и етични принципи”.
  1. Проведени образователни уебинари с участието на повече от 400 педагогически специалисти, на теми: „Предизвикателства, стратегии и модели за развитие на модерна образователна среда през 21-ви век“, „Прилагане на Програма за превенция и интервенция на агресията и насилието в училище“, „Изкуственият интелект в училищното образование“ и „Използване на изкуствения интелект за ефективно преподаване“;
  1. Продължаващо утвърждаване на НЦПКПС като дигитален център за провеждане на онлайн квалификации, и продължаващо утвърждаване на НЦПКПС като иновативно аналитично звено – посредством подготвени аналитични материали с емпирична информация от получената обратна връзка от учители и директори, участвали в квалификационните курсове.
  1. Проведени съвместни събития с водещи социални партньори на МОН, висши училища и неправителствени организации в сферата на образованието, както и изнесена публична лекция пред студенти на тема: „Квалификация на педагогическите специалисти: Как се прави политика?“
  1. Проведена национална конференция на тема „Компетентностен подход и социално-емоционално обучение в начален училищен етап“, с участието на министъра на образованието и науката, председателя на СБУ, директори на дирекции МОН, началници на РУО, декани на водещи педагогически факултети, директори на департаменти за квалификация и др.
Skip to content